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英語俳句による21世紀のブランド構築
https://iuk-repo.repo.nii.ac.jp/records/833
https://iuk-repo.repo.nii.ac.jp/records/8331d48c84c-74f6-44aa-9b09-0628adbec40a
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper_02(1) | |||||
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公開日 | 2017-04-20 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 英語俳句による21世紀のブランド構築 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Developing brands for the 21th century with haiku in English | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
マクマレイ, デビッド
× マクマレイ, デビッド× 川村, 祐太 |
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著者(ヨミ) |
カワムラ, ユウタ
× カワムラ, ユウタ |
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抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | This paper studies the product andplace branding strategies of an international tea company and a city in Japan which associate themselves with haiku in English.Surveys and free word association tests were used to reveal the thoughts of participants concerning three stimulus words—haiku, tea, and washoku. These stimulus words retrieved a cluster of associations that were analyzed and triangulated so that they could be classified according to predetermined criteria. The cue word haiku was quantitatively assessed to make inferences about branding strategics such as the "Oi Ocha New Haiku Contest" carried out by Itoen Co. Ltd. for its internationally marketed products. As well, inferences aremade about Matsuyama City's strategy to attract more tourists from overseas by positioning itself as the "World Capital of Haiku Culture" and by promoting photo-haiku as a new movement. | |||||
書誌情報 |
国際文化学部論集 巻 17, 号 4, p. 229-243, 発行日 2017-03-07 |
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ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 13459929 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11502017 | |||||
フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf | |||||
形態 | ||||||
値 | 1635746 bytes | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 鹿児島国際大学国際文化学部 | |||||
資源タイプ | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 論文(Article) | |||||
資源タイプ・ローカル | ||||||
値 | 紀要論文 | |||||
資源タイプ・NII | ||||||
値 | Departmental Bulletin Paper | |||||
資源タイプ・DCMI | ||||||
値 | text | |||||
資源タイプ・ローカル表示コード | ||||||
値 | 02 |