ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 国際文化学部
  2. 国際文化学部-紀要
  1. 掲載誌一覧
  2. 国際文化学部論集
  3. 第25巻 第4号

Online Education in the Post-COVID-19 Era: Insights from the Teaching Frontlines

https://iuk-repo.repo.nii.ac.jp/records/2000291
https://iuk-repo.repo.nii.ac.jp/records/2000291
e487efa4-df2b-487c-9898-8637affd62bd
名前 / ファイル ライセンス アクション
13459929_v25_4_Tolandand_and_O’Connor.pdf 13459929_v25_4_Tolandand_and_O’Connor.pdf (1.5 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2025-04-22
タイトル
タイトル Online Education in the Post-COVID-19 Era: Insights from the Teaching Frontlines
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 generative artificial intelligence
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 higher education
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 narrative inquiry
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 online learning
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 online teaching
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Toland, Sean H

× Toland, Sean H

en Toland, Sean H

Search repository
O’Connor, John

× O’Connor, John

en O’Connor, John

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This qualitative study explores the perceptions of two higher education instructors regarding online education in the post-COVID-19 era. The researchers employ a narrative inquiry approach to investigate the successes and obstacles they encountered while developing and teaching various online classes. Our findings revealed that flexibility, convenience, as well as time and cost savings were the key advantages of online education. However, the results indicated that digital literacy gaps, problematic ICT issues, psychosocial frustrations, videoconferencing fatigue, and a lack of social cohesion can undermine the learning process in a virtual course. We also found that some distance education instructors feel they are expected to be available to administrators and students around the clock due to the affordances of technological tools. Generative artificial intelligence (GAI) is a disruptive force in the educational field, offering potential benefits and significant obstacles for both students and teachers. The researchers argue that key lessons learned during the COVID-19 pandemic can help educators navigate the challenges posed by GAI and better equip them to integrate emerging technologies into their professional practice.
bibliographic_information ja : 国際文化学部論集
en : The IUK journal of intercultural studies

巻 25, 号 4, p. 111-125, ページ数 15, 発行日 2025-03
item_2_source_id_7
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13459929
item_2_source_id_9
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11502017
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
出版者
出版者 鹿児島国際大学国際文化学部
出版者(ヨミ)
カゴシマ コクサイ ダイガク コクサイ ブンカ ガクブ
item_2_text_35
Faculty of Intercultural Studies, The International University of Kagoshima
item_2_description_43
内容記述タイプ Other
内容記述 論文(Article)
item_2_text_44
紀要論文
item_2_text_45
Departmental Bulletin Paper
item_2_text_46
text
item_2_text_47
02
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-04-22 06:33:08.914188
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3