@article{oai:iuk-repo.repo.nii.ac.jp:00001302, author = {マクマレイ, デビッド and McMurray, David and オズメント, アーロン and 趙, 維康 and 蒋, ー鳴 and Jiang, YiMing and Ozment, Aaron and Zhao, Weikang}, journal = {鹿児島国際大学大学院学術論集, The IUK graduate school journal}, month = {Nov}, note = {application/pdf, Critical thinking on the hiring of TAs before, during, and after the advent of COVID-19 is shared in this research study. Since 1992, universities have designed, implemented and benefitted from employing a Student Assistant (SA) or a Teaching Assistant (TA) in classrooms. These positions were cut during 2020 as emergency measures took hold. The authors discuss and rethink the TA system based on a questionnaire checked for sampling adequacy, validity and reliability with 157 participating students, TAs, and classroom instructors. Looking forward to a new normal in classrooms from 2021, new job descriptions are suggested for SAS and TAs that combine traditional classroom learning and e-learning into a new hybrid model of education assistance., 本調査研究では, COVID-19の出現前,出現中,出現後の,TA採用に関する批判的思考を共有する。1992年以来,本学は授業に学生アシスタント(SA)またはティーチングアシスタント(TA)システムを導入し,雇用し手当を給付してきた。2020年に緊急措置がとられたことにより,これらの職業は打ち切られた。著者らは,適切なサンプリング,妥当性と信頼性を確認したアンケートを,学生, TA,および授業講師157名に行い,それに基づき,TAシステムについて検討し再考した。従来型対面授業とeラーニングを融合させた,2021年の新標準のハイブリッド型教育授業を楽しみに,新しい教育補助の就労の形をSAとTAに提案していきたい。, 論文(Article)}, pages = {9--20}, title = {COVID-19後の日本のティーチングアシスタントシステム再考}, volume = {12}, year = {2020} }